WAT KAN IK DOEN OM EEN CARTRIDGE-STORING OP MIJN HP-PRINTER TE VERHELPEN?

HP printers zijn geweldig om het print-, fax-, scan- en kopieerwerk in de kortst mogelijke tijd gedaan te krijgen. De klantenondersteuning van HP is ook populair om de beste en efficiënte oplossingen te bieden wanneer u technische problemen met uw printer tegenkomt. Door ouderdom en regelmatig gebruik kan uw printer regelmatig technische fouten vertonen die alleen door professionals kunnen worden opgelost. Een van de fouten is de fout met het vastlopen van de cartridge.

Aangezien het kopen van een nieuwe printer of het inhuren van een professional om de storing te verhelpen wellicht geen kosteneffectieve oplossing is, kunt u de printer zelf oplossen en de storing in de cartridge verhelpen. Je hebt geen speciaal gereedschap of professionele training nodig om de taak uit te voeren, maar misschien wel wat technisch advies.

f:id:Patricianass789:20200911153211j:plain

6 TRUCS OM TE VERHALEN VAN CARTRIDGE-STORING
Zet de printer uit. Wacht een minuut om het weer in te schakelen.
Druk een zelftestrapport af.
Als de foutmelding voor een vastgelopen cartridge nog steeds wordt weergegeven, gaat u verder met de volgende stap.

Verwijder het vastgelopen vel via de achterklep van de printer.
Druk op de twee ontgrendelingslipjes aan de linker- en rechterkant en verwijder de achterklep.
Verwijder voorzichtig alle vastgelopen vellen, inclusief stukjes en beetjes, van de rol.
Plaats de achterklep terug.

Als deze oplossingen het probleem niet oplossen, neem dan contact op met ons HP technische service team of ga verder met de volgende stap.

Zet de printer aan.
Koppel de USB- en stroom- of Ethernet-kabels los van de achterkant van de printer.
Til de toegangsdeur aan de voorzijde van het apparaat op totdat deze vastklikt.
Verwijder alle stukjes papier of vreemde voorwerpen uit de cartridgebaan

Neem contact op met onze HP-klantenservice als deze oplossing het probleem ook niet oplost.

Beweeg de cartridge heen en weer.
Sluit het netsnoer weer aan en zet de printer weer aan.
Druk een testrapport af en kijk of de storing blijft bestaan.
Als de storing blijft bestaan, kunt u de volgende oplossing proberen.

Sluit de printer rechtstreeks aan op het stopcontact.
Sluit de USB- of Ethernet-kabel opnieuw aan.
Druk een testrapport af.

Als het document nog steeds niet wordt afgedrukt, volgt hier een laatste oplossing:

Schakel de printer uit - verwijder het netsnoer en de stekker uit het stopcontact.
Wacht 30 seconden om de printer weer in te schakelen.
Druk een testrapport af.
U kunt contact opnemen met onze HP-klantenondersteuning als deze oplossingen het vastgelopen patroon niet verhelpen. U kunt dit altijd en overal doen via e-mail, telefoon of live chat. Ons team lost uw technische problemen zeker in een mum van tijd op.

originele bron